06.07.17

Kochani Rodzice!

To już ostatnia kartka z pamiętnika kolonijnego. Dzisiaj pogoda dopisała i z rana wybraliśmy się na plażę. Po obiedzie wybraliśmy się do portu na upragniony rejs statkiem. Było wspaniale! Następnie ruszyliśmy w kierunku budki z lodami, po słodkich przyjemnościach przyszła kolej na zakup pamiątek. Po pysznej kolacji zajęliśmy się pakowaniem w drogę powrotna. I tak nadszedł koniec naszej wspólnej wakacyjnej przygody kolonijnej. Jest nam nieco smutno z powodu zakończenia kolonii, ale cieszymy się na myśl o spotkaniu  Wami już jutro!  Dziękujemy Wam za wytrwałość i wiarę w naszą samodzielność. Do zobaczenia!

Blog

18 Wrz

Jak uczy się Twoje dziecko?

Poznaj potencjał dziecka – jego strategię uczenia sięPoniżej prezentuję wspomniany w aktualnościach artykuł Małgorzaty Taraszkiewicz. "Każde dziecko jest zdolne, każde chce się uczyć i każde chci...

18 Wrz

Profil indywidualni - aktywny

Odkryj swój potencjał! Wszystkim uczniom zostały przypisane testy umożliwiające poznanie osobistego stylu uczenia się.W kilku słowach przypomnę, że Projekt "indywidualni" wspiera indywidua...

26 Sie

Uczyć skuteczniej

W dniach od 22.08 -25.08. 2017  w naszej szkole odbył się Trening Skutecznego Nauczyciela.  Po raz kolejny kadra z Eureki szkoliła swoje umiejętności wychowawcze.Mamy nadzieję, że będzi...

05 Sie

Czy tak można?

Kochani ! Czy tak można spędzać wakacje?To już ostatnie  na naszym blogu informacje z tegorocznej akcji letniej. Dzięki Panu Michałowi możemy pokazać Wam materiały ze spływu Drawą. Jeszcze raz ch...

15 Lip

Piąty dzień rajdu rowerowego

14.07.2017 r. Długa trasa już za nami, A my zajęci kolejnymi drogami. Chcemy jechać, jechać, jechać, I bez przerwy się uśmiechać.  Widoki podziwiać, miasteczka nazywać, Nowe miejsca co dzie...

14 Lip

Czwarty dzień rajdu rowerowego

Dzisiaj wiersz autorstwa Jeremiego  i Jana. 13.07.2017 r. Dziś wiele kilometrów przejechaliśmy I się nie zmęczyliśmy. Kilka bunkrów zwiedziliśmy, Tajemnic bez liku odkryliśmy.  Komando...

14 Lip

Trzeci dzień rajdu rowerowego

Przepraszamy, że tak późno, ale warunki mamy wybitnie polowe, a i pogoda wczoraj nie dopisała. :) ------------------------ Poniżej wierszyk autorstwa Kostki  i Oli. 12.07.2017 r. Ra...

Filmik z Bornego Sulinowa

Jak widać rzeczywiście spać po nocach nie możemy. I nie tylko my obaj. Ale – spokojnie, proszę Państwa – nie z powodu rozstroju nerwów. ;) Bardzo dziękujemy Panie Michale za zaangażowanie, te liczne...

12 Lip

2 dzień rajdu rowerowego

Autorem dzisiejszego wiersza jest Mateusz Niemira. 11.07.2017 r. Dzisiaj w Szczecinku wstaliśmy I jezioro Wielimie zobaczyliśmy. Tam PH wody zmierzyliśmy, Wartość 6-7 odczytaliśmy. Obiad smaczny...

12 Lip

1 dzień rajdu rowerowego

10.07.2017 r. Rano wstaliśmy, Do pociągu weszliśmy, Stacje ,,Szczecinek Główny" odwiedziliśmy. Plastrony założone, Rowery ustawione, Trasy ustalone. Kilometry pokonane, Namioty porozkładane, ...

07 Lip

Z ostatniej chwili

07.07.2017 Kochani Rodzice!  Właśnie wyruszyliśmy w drogę powrotną do Poznania!  Zanim weszliśmy do autokaru, spędziliśmy ranek na pakowaniu ostatnich rzeczy do walizek oraz sprzątaniu po...

06 Lip

Ostatni dzień kolonii we Władysławowie

06.07.17 Kochani Rodzice! To już ostatnia kartka z pamiętnika kolonijnego. Dzisiaj pogoda dopisała i z rana wybraliśmy się na plażę. Po obiedzie wybraliśmy się do portu na upragniony rejs statkiem. ...

06 Lip

Obrazy w 3D

05.07.17 Kochani Rodzice! Po śniadaniu zaplataliśmy wielobarwne warkocze, lepiliśmy z plasteliny i malowaliśmy figurki. Rozmawialiśmy przy tym o tym, co ostatnio przeżyliśmy, o naszych wizytach na p...

05 Lip

Pozdrowienia z fokarium

Kochani Rodzice!  Wtorek spędziliśmy na Helu. Nasz pociąg opuścił stację we Władysławowie o 9:21. Po drodze obserwowaliśmy krajobrazy za oknem. Bałtyk wyglądał wspaniale. Odbijały...

03 Lip

Fotorelacja z dnia siódmego

Kochani Rodzice! Rozpoczął się drugi tydzień naszego pobytu nad morzem. Jak co dzień,  o 7.15 rozgrzewaliśmy nasze mięśnie i stawy podczas porannej gimnastyki.  Ćwiczenia fizyczne są niez...

02 Lip

Pajaki i skorpiony oraz dom do góry nogami

Widzieliśmy to na własne oczy! Drodzy Rodzice! Niedziela była naprawdę niesamowita! Najpierw poszliśmy na wystawę, pt. ,,Fascynujący świat pająków i skorpionów", gdzie obejrzeliśmy wiele egzotycznych...

29 Cze

Test sprawności w parku linowym i nie tylko..

29.06.2017 Kochani Rodzice! Główną atrakcją dzisiejszego dnia była wizyta w Parku Linowym. Byliśmy bardzo podekscytowani - mogliśmy poczuć się jak Tarzan wśród drzew! Z uśmiechem na ustach przemierza...

Borne Sulinowo -

To nie do pomyślenia... co tam się dzieje - zainteresowanym przesyłam bezpośrednio link poprzez e'maile.  Pozdrawiamy   ...

Pamiętnik z kolonii 27.06.17

Kochani Rodzice! Wtorek rozpoczęliśmy od wizyty na plaży, gdzie utworzyliśmy z naszych ciał napis "Witaj", aby oficjalnie przywitać Bałtyk. Po pysznym obiedzie o...